کفپوش و انتخاب نوع مناسب آن برای ماشین
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

مقدار فضایی که توسط کفپوش پوشش داده می‌شود حائز اهمیت است، مخصوصا اگر از وسیله خود زیاد استفاده می‌کنید. در یک مقاله مرتبط، ما تفاوت‌های میان کفپوش‌های ساده و سه بعدی را توضیح داده‌ایم. به صورت خلاصه، یک کفپوش ساده مقداری یا بیشتر کف ماشین را پوشش می‌دهد البته نه همه آن را. کفپوش‌ها را می‌توان به صورت طراحی‌های سفارشی یا طراحی‌های کلی به دست آورد. یک کفی سه بعدی فابریک برای پوشاندن بخش کاملی از کف ماشین طراحی شده است. کفپوش‌های سه بعدی همیشه سفارشی هستند و لبه‌هایی بلند دارند و برای پوشاندن سطوح ناموازی به کار می‌روند. کفپوش‌های ساده صاف هستند و در کناره‌های خود لبه‌ای ندارند.

اگر فکر می‌کنید که کفپوش‌های سه بعدی بیشتر با نیازهایتان همخوانی دارند، می‌توانید هر نوعی از آنها را در اسمارت آپشن پیدا کنید که به منظور مقاومت فیزیکی بالاتر از مواد مرغوب ساخته شده‌اند. اگر میل گاردان ماشین از وسط صندلی‌های آن رد شده باشد، به دنبال کفپوش‌هایی سه بعدی بگردید که فضای برآمده را هم پوشش دهند. این نوع کفپوش سه بعدی نیز همیشه از مواد اولیه با دوام ساخته می‌شود. با این حال، کفپوش‌های موکتی (حتی آنهایی که سفارشی هستند) فضای کمتری را پوشش می‌دهند و معمولا در اندازه‌های بزرگتر در دسترس نیستند. اگر به دنبال پوشش بیشتری هستید به دنبال کفپوش‌های سه بعدی با کیفیت بالا بگردید.

 

انتخاب رنگ کفپوش

بسیار ساده است، کفپوش‌های سه بعدی متنوع‌ترین نوع از این لحاظ هستند. آنها را تقریبا می‌توانید از هر رنگی که بخواهید تهیه کنید. از سوی دیگر، کفپوش‌های سه بعدی در هنگام ساخت رنگ آمیزی می‌شوند. همین امر رنگ‌های انتخابی برای این مواد را پایدارتر می‌کند. به علاوه چند استثناء، بیشتر کفپوش‌های سه بعدی را می‌توان در رنگ‌های مشکی، خاکستری یا قهوه‌ای پیدا کرد. شرکت اسمارت آپشن بیشترین تنوع رنگ را از این حیث ارائه می‌دهد، تا با خودروی شما هماهنگی داشته باشد.

 

Choose a suitable flooring for the car

 

اگر می‌خواهید طراحی داخلی ماشین‌تان فراگیر باشد، این نکته را در نظر بگیرید که یک کفپوش با رنگ مناسب می‌تواند کمک شایانی باشد. همچنین رنگ‌های روشن قادرند زیبایی بسیاری را به وجود آورند، اگر با رنگ‌های دیگر هماهنگی یا تضاد داشته باشند. برای مثال، بعضی از کفپوش‌های سه بعدی دارای صفحه‌های فولادی ضد زنگ هستند. اگر به دنبال رنگ‌های روشن در محصولات کفپوش سه بعدی خودرو هستید، کفپوش‌های ارائه شده در اسمارت آپشن دارای طراحی فراگیر در طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف هستند. همچنین این کفپوش‌های سه بعدی برای انواع خودروها طراحی شده‌اند و هر خودرو کفپوش مخصوص خود را دارد.

اگر مالک ماشینی هستید که دارای رکاب‌های زرهی، جعبه ابزار و چیزهای دیگر است، چرا کفپوش‌های ماشین را هم با آنها هماهنگ نمی کنید؟ ما کفپوش‌های سه بعدی را در اختیار داریم که به صورت کامل قسمت کف آن از صفحات آلومینیمی درست شده‌اند و در رنگ‌های روشن، مشکی و صیقلی در دسترس هستند. همچنین کفپوش‌های وینیل به همراه طرح‌های صفحاتی آلومینیمی کارایی بسیار بالایی دارند و حتی می‌توانید با استفاده از آنها نمای داخلی ماشین را زیباتر کنید.

انتخاب کفپوش‌های سه بعدی از جنس وینیل یا دیگر مواد، مانند انتخاب کفپوش‌های ساده یا سه بعدی، یک انتخاب شخصی است. مطمئنا نحوه استفاده از وسیله نقلیه باید سهم زیادی در تصمیم گیری داشته باشد. اهمیت رنگ هم می‌تواند عاملی مهم باشد. به یاد داشته باشید که بهترین انتخاب همان است که برای شما مناسب است. (این حقیقت را می‌دانیم که مشتریانی که دو نوع مختلف کفپوش دارند، یکی از آنها را برای تابستان و دیگری را برای زمستان استفاده می‌کنند.) کیفیت و تنوع محصولات ما این تضمین را به شما می‌دهند که می‌توانید کفپوش مناسب را با قیمت مناسب خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: کفپوش خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: